Emma Olsson

VILA I FRID ELLA ENGSTRÖM ♥

for ju somsagt till jennifer och vi drog direkt till ljuständningen. vi fick sitta i en timme och vänta tills den började. det är riktigt tragiskt att sånt här ska hända.  hela aulan fylldes av människor som både älskar och saknar ella, önskar att du kunde se alla som var där. jag och jennifer lipade som fan... har nästan aldrig grinat sådär mycket, jag kände inte henne men hon gick på min skola och jag har pratat med hon några gånger. varje gång man såg hon var hon glad. hon var verkligen en person som spred glädje. att det här skulle hända just dej kan jag inte fatta, kan ännu inte fatta att du inte finns kvar på denna jord, men du ska veta att du alltid finns i våra hjärtan, hoppas du har det bra där uppe. många taknar till dej och din familj, släkt, vänner och framförallt din pojkvän.

vila i frid finaste Ella Engström ♥

.


Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback