Emma Olsson

twix

var ute och joggade i en timme ungefär, var fett skönt men ändå jobbigt.. svettades som fan eftersom jag hade linne, flis och jacka.. fyfan. man har ju inte direkt den bästa kondisen heller, men joggade faktiskt hela tiden , stolt (A) kom in vid 10 över 9. sen dess har jag kollat 6 avsnitt av elsas värld som jag hade missat, eller hade totalt glömt bort det, dom är sjukt braa, man vill bara fortsätta kolla men det kommer bara ett avsnitt varje torsdag så nu får jag vänta -.- men iallafall, sitter och dunkar musik, blev en ganska lugn fredag, imorgon blir det upp tidigt för att fara till max där jag och viktoria ska jobba , slutar klockan 3 och sen klockan 6 blire gården med tina, eftersom det är fotbollsturnering. ska inte vara med men ska dit och kolla, sen tror jag att tina sover här eller jag hos henne, vi får se. men nu ska jag hoppa i duschen. oj det blev typ en bok.. men skitsamma, vi hörs! ♥
.
Grattis Zayn i efterskott, han fyllde år igår men glömde helt bort det, du är bäst! ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback