Emma Olsson

TIDSFÖRDRIV

Du heter: Emma
Smeknamn: Har inget, så Emma
Beroende av: Min mobil + dator, hästar, mat osv...
Vem behöver du mest just nu: Mina underbara vänner
Vad tror folk om dig? Att jag är cepe typ, hehe.. nemen inte vetjag , att jag garvar fett mycket, vilket jag gör !
Stämmer det? - arå ..
Vad får du oftast komplimanger för? Typ mina ögon?
Vad säger du för att imponera på någon? asså typ inget speciellt, de jag känner för
Hur imponerar man på dig? Va dej själv och ingen annan, få mej skratta
Brukar du skratta för dig själv? HAHA ja typ ..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''du gav mig it en laddare..''
Äger du några converse: Nej det gör jag inte, men ska köpa till sommaren :p
Sprit, cider, vin eller öl: cider :pPpPpP
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej är inte allergisk mot nå, fett skönt!
Hur svarar du i mobilen: Hallå/hej
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg ;o
Antal timmar sömn inatt: somnade före 12 för typ första gången , så kanske 6/7 timmar sömn
Sov du ensam: Yes
Brukar du komma i tid: jah, oftast
När mår du bra: När jag är i stallet , eller när jag är med mina vänner
När blev du fotad senast: kommer inte ihåg, men inte så länge sen tror jag
Hur känner du dig nu: Fett trött
Vanligaste färg på dina kläder: typ svart, mörka färger, ibland as färgglada
Vad tycker du om fötter: Hm.....jadu
Vad saknar du: saknar tiden då jag alltid var med moa varje dag typ, saknar tiden i hennes stuga...
Hade du en bra kväll igår: adå :p
Favorit dryck på morgonen: Juice!
Rakar du benen: klart jag gör
När brukar du oftast gå och lägga dig: Går oftast och lägger vid tolv men somnar lite olika,hela tiden osv
Är du blyg? Ja, om det är någon jag inte känner
Sysslar du med någon idrott: går i fotboll och ridning!
Vill du hellre ha mail än brev: Skriv i facebookchatten/sms om du vill mig nå
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, eller jag vet inte..
Har du spytt offentligt: inte direkt på stan men typ hemma inför nån av mina kompisar, ja..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: har ingen aning, testat allt dom brukar göra
Är du nöjd med ditt liv: Nja, det funkar väll
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: skola, sen vet jag inte, ALVA OM DU SER DET HÄR , KAN JAG VARA MED DEJ IMORGON? :)
Vad är det värsta du vet? Dryga/falska killar, fjortisar som kallar andra för fjortisar, ... hade kunnat skriva vissa namn , men vill inte göra det på bloggen ;s
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på
Vad behöver du just nu? GODIS
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Justin bieber, ulrik munther, osv..
Vad längtar du till? sommaren med mina fina vänner, tack för att jag har er ♥
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, man kan nog inte ha bättre vänner än jag :ppp
Vad är det finaste du fått? Alla mina nära och kära, min katt och hund !  ♥
En speciell dag du minns: När jag och viktoria satt i hennes rum och snackade om att det skulle vara en dröm att få rida, minns det som igår, minns även den dagen vi skulle rida för första gången på ett stall (19 september 2009) fyfan vad kul, ångrar verkligen inte att jag bärjade rida, typ det bästa som finns!
Hur gammal är du: 14, fyller byxmyndig i augusti
Tycker du om någon just nu: Nej typ inte, tror jag ;p
Om fem månader: Då är det fucking sommar, fyfan vad jag längtar!
Du samlar på: typ inget speciellt, men alla bilder och minnen ojoj..
Gröna eller röda äppeln: röda och saftiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen: vetinte
Gillar du golf: Nej det suger verkligen
Vilken tid gick du upp idag: 07.15 , hehe..
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Ah
Vad ska du göra ikväll: typ inget. duscha, sen sova
Är det okej att gråta: Klart det är!
När grät du senast: på ellas minnesstund!
Laddar du ner musik och film från Internet: nej det gör jag inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fart utomland eller flyttat utomlands, köpt en massa jävla kläder, skänkt pengar till fattiga och sådant! :)
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Bara kläderna är snygga så spelar det ingen roll
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ibland där vid 2/3 men oftast vid 12 kanske
Har du piercing: i öronen ja
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Klart jag vill nångång, fast ska leva livet först
Solar du ofta: på sommaren ibland men aldrig på solarium typ, ska börja med det :p
Är du bra på att laga mat: Nja
Gillar du att dansa: Ibland kan jag få mina ryck
Är du flygrädd: nja
Hur vig är du: inte så , men kan nästan nästan gå ner i spagat, ska försöka klara det innan 2012 är slut
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Sandwich, BJ <3
Tror du på ett liv efter döden: nja, typ fast vet inte
Tycker du om sushi: Nej , usch fifan
Vad äter du helst när du ser på film: godis, eller vad jag nu är sugen på
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: ja, fett läskigt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Gröna/blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: River? Haha
Röker du: Nej, har aldrig gjort heller, så jävla onödigt
Hur ofta tränar/motionerar du: måndagar: fotboll, Tisdag: idrott på skolan, Onsdag: Ridning/fotboll, Torsdag: idrott på skolan, fredag/lördag/söndag: matcher ibland. kan fara ut och jogga ibland också , men inte ofta :p
Vad gör du på helgerna: Lever livet

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback