Emma Olsson

storheden med den bästa

slutade 20 i 1, gick då hem med louise och vi fixade oss och tog bussen in till stan klockan halv3 ungefär, vi mötte tina och klara och sen gick jag med tina  och louise med klara, köpte en tröja från monki, 1 par öhängen, 1 ring och tre halsband, la även undan ett par assnygga jeans. sen vid halv 5 for klara och tina hem och jag och louise gick på stan till klockan halv 6 då vi for hem med mamma, jennifer och daniel. vi for till storheden en snabbis och märkte då att louise hade glömt sin väska på stan så vi for till kulturenshus och kollade om den var där vilken den inte var. sen for vi hem hit och åt asgod middag och nu har jag just packat. ellen och dom kommer och hämtar upp mej närsomhelst och då far vi till storheden och köper något gott och sen blire även att jag sover där, blir kul att vara med henne eftersom jag inte varit med hon på ett tag. men nu ska jag packa ner min dator, vi hörs senare!
.
haha gillar mitt peddosmile.. men älskar dej bebi ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback