Emma Olsson

otursdag

skola som vanligt, började med att jag stukade tummen rejält på idrotten så nu kan jag knappt böja den , sen efter vi hade slutat så kvävde typ alex mej, fick seriösr panik eftersom jag har cellskräck(stavning?) sen påväg hem från skolan gick jag och elin med alex och daniel, eller ah daniel och alex cyklade och då snöbadade även alex mej så jag höll på att frysa ihjäl, gick hem och när jag kom hem märkte jag att jag var utelåst och louise hade inte slutat än så jag gick och satte mej i garaget för att få lite värme och tillslut efter en timme typ kom klara och louise och då gick vi in, så ja lite otursdag kan man nog säga. sen satt vi och proppade mackor och oboy, efter ett tag for klara hem och åt och sen kom hon tillbaks och då åt vi och sen har vi bara chillat. nu ska jag lyssna på musik och även göra dag 2 och 3. så vi hörs senare , puss!
.
ganska så söta.. bjuder!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback