Emma Olsson

half baked again

igår efter jag hade bytt mina skor till nya så for vi på barnkalas, var där till 5/6, for hem och åt maxmat, sen hände väll inte så mycket, såg film med familjen och tog det lugnt. Vaknade klockan 11 idag och åt frukost och sånt, böt om och klockan 1 for jag på träningen, den var fett jobbig men ändå kul, vi körde en massa styrke så kommer ha sjukt mycket träningsverk imorgon. träningen slutade 3 och då for jag hem och duschade och åt. sen vid 5 drog jag, mamma, louise och viktoria till porsön och var på gudstjänst eftersom vi måste göra bort dom, jag, louise och viktoria tjockade även asmkt eftersom dom bjöd på chips, bullar, juice, pizzabullar och en massa. sen vid halv 7 var den klar och då for vi en sväng på willys och köpte en bj. sitter just nu nere i köket  i min rosa ziperall och äter bj, är även med louise .. eller ah vi sitter vid varsin dator. men ni får ha det så bra, ska träna på engelska till imorgon så vi hörs!
.
mmmm...
VÄRLDENS SNYGGASTE ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback