Emma Olsson

guldbiljett

slutade där vid 2/3 , då gick jag och tina hem , gick ut en sväng med sissy och sen letade vi efter utklädnad till våran raplåt. sen efter ett tag kom louise hem och då gjorde vi oss til killar, fast såg typ ändå ut som en tjej/fjortis... haha. sen filmade vi in våran video.. tog några timmar eftersom vi glömde filma första gången och sen failade vi lite här och där. tina for hem för ett tag sen och nu gör jag ingenting, har inte nån blogglust alls typ, därför jag skriver så sällan. känns typ som om klockan är typ 9/10 , men den är bara 7 snart. men ah nu ska jag dunka musik, kanske snacka skype med tina. längtar till helgen!!! hehehe.... men jabra hej !
.
min näsa ser fucked up ut .. men vem bryr sej :p
jhgfghjklö
söta osv xD

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback