Emma Olsson

gode less

igår vaknade jag vid halv 3, då gjorde jag ingenting typ till 4 då desse kom. då var jag med henne och louise och sen efter ett tag kom också amanda och fanny hit. vi såg på en film och dampade som vanligt. desse och fanny for hem där vid halv 11. och jag, amanda och louise såg en till film. den var verkligen asbra. sen vid halv 3 gick vi och la oss, fast somnade inte föränn 5.. det gjorde så att vi vaknade halv 4 idag. fml.. kommer aldrig orka skolan. därför ska jag lägga mej astidigt ikväll så jag vaknar tidigt imorgon. sen iallafall åt vi middag/frukost och nu sitter vi i vardagsrummet och bara tar det lugnt. orkar verkligen inte fixa mej elelr nånting idag. men vi hörs! ♥
.
fett snygga!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback