Emma Olsson

do it like a brother

orkade verkligen inte blogga igårkväll så därför skriver jag nu.
Dagen började med att jag vaknade vid 8, bytte om inför matcherna, sen drog vi och spelade våran första match vilken vi förlorade med 10-0 sen chillade vi till våran nästa match klockan 11.30 vilken vi förlorade med 7-1, så ja det gick inte så bra mend et var ändå kul. sen for jag, mamma, pappa och louise till frasses och åt sen skjutsade pappa oss till nått museum i stan typ där det var nån föreläsning om drömmar. var på den tills klockan 3. då for jag, mamma, amanda, fanny, lena och louise till storheden, köpte blekning till louise och åt även korv, haha. sen for vi hem , kom hem där vid 4/5. då gjorde jag typ ingenting, satt och kollade när louise färgade sitt hår blått och snabbduschade också innan tina kom hit. vi skulle dra till innebandyturneringen/ badkvällen, men det blev inte så eftersom hon inte fick eller något , så for med viktoria istället. var först på innebandyn en snabbis och sen gick vi till badet, eftersom ingen av oss hade badkläder så satt vi för det mesta och chillade och snackade med några. sen badade vi med kläder vilket var askallt, fast värt det. sen vid 10/11 stängde dom så jag och viktoria drog till busshållsplatsen och satt där några minuter och sen kom mamma och hämtade oss. viktoria följde med hem till oss och vi böt direkt om till ziperalls eftersom vi hade blöta askalla kläder på oss. sen var jag med henne till 1 kanske dåå hon for hem. efter det gjorde jag typ ingenting , snackade med andrés på skype ett någon timme tills vi båda somnade medans vi hade skype på ;o men ah , vaknade vid 12, har ätit frukost + semla och ska börja städa mitt rum. får se vad jag hittar på sen, hare bra !
(ni som har orkat läsa det här inlägget är azuuuum)
.
kan inte ladda in bilder från mobilen , därför blir det bara arkivbilder..
miss u!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback