Emma Olsson

Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag heter Emma Margareta Olsson och är född den 14 augusti 1997. Blir alltså byxmyndig i år :p
Jag är väldigt kort (1.59) och önskar jag var mycket längre.
Jag bor i Luleå med min mamma, pappa, louise, jennifer, våran katt och våran hund.
Jag går i både ridning och fotboll.
På sommaren finns det inge bättre än att spela en massa fotboll, cuper och sånt med bästa fotbollslaget, och jag verkligen älskar hästar och att vara i stallet!
Jag älskar min familj, mina vänner och mina nära mer än nånting annat, jag har tre vänner som  jag verkligen kan lita på och som betyder mest för mej!
Egentligen har jag blont/råttfärgat hår men jag hatar det verkligen , så fult! så därför har jag färgat mitt hår ett tag. just nu har jag ju brunt, funderar på att bli lite ljusare.
Jag har inget förhållande just nu, men faller dock ganska lätt för killar.
Jag älskar min klass fast dom ibland kan vara så fett irriterande, speciellt killarna. Mina skolbetyg försöker jag faktiskt satsa mycket på, även fast jag hatar skolan.
Jag har jävligt dåligt självförtroende vilket jag måste jobba på.
.
dålig kvalla , men skitsamma

.
Dag 01 - Presentation av mig själv
Dag 02 - Tio saningar om mig
Dag 03 - Min parfym
Dag 04 - Mina rädslor
Dag 05 - I min väska
Dag 06 - 6 Saker jag vill ha
Dag 07 - En sak jag gör varje dag
Dag 08 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 09 - Min favoritfärg
Dag 10 - Favorit godis
Dag 11 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 12 - Det här hade jag på mig idag
Dag 13 - Smink jag använder dagligen
Dag 14 - Mina intressen
Dag 15 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback