Emma Olsson

walla

har inte hunnit skriva nå på bloggen men iallafall, ellen sov hos mej i fredags och vi somnade med smink och allt. vaknade vid 10 typ men låg i sängen till 12 då mamma hade gjort plättar så då ät vi det och sen innan 2 for ellen hem. och jag städade mitt rum vilket verkligen behövdes, dammtorkade och sånt skit... sen duschade jag och åt vid 5 och vid halv 7 for jag till sporthallen på fotbollscupen med ellen, träffade även några där, bl.a. andrés. var där tills det slutade kvart över 10 och stod sen en stund (vilken kändes som evighet) och väntade på skjuts, då jag medans hann bli snöbadad, tack andrés ♥. men ellens mamma kom där vid halv 11 och då for vi till mej och hämtade mina saker och sen for vi hit. vi har bara chillat och ätit en massa chips. ellen har somnat och jag måste gå och tvätta bort sminket vilket är läskigt.. ska väll sova snart jag med eftersom jag är fett trött så vi får höras imorgon!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback