Emma Olsson

Turn me on

har verkligen inte haft någon blugglust allt. igår efter skolan var jag med tina ett tag och sen vid 7 kom amanda och fanny hit, vi chillade på som vanligt och snackade om en massa. dom for hem där vid 11 typ och sen såg jag film med resten av familjen, somnade där vid 2 nångång.
Vaknade idag klockan 11 och åt frukost och allt sånt, böt sedan om inför träningen som började klockan 1. vi var bara 4 stycken där, men iallafall den slutade vid halv 3 och då kom mamma och hämtade oss och vi drog till stan och böt mina skor, eller jag tog ett annat par den här gången, ni får bild imorgon eftersom inte systemkameran ville sammarbeta med mej nu.. less. ajja, efter stan drog jag hem och åt från max, hehe, och sen har jag bara chillat hela kvällen och snackat på skype med en massa randoms. men nu ska jag gå ner och äta frukt doppad i choklad, så vi hörs imorgon!
-
lite bilder från veckan!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback