Emma Olsson

tidsfördriv

Har du:


Någon som förstår dig? det finns många , men typ ellen, alva, tina  osv..

Någon som du saknar? hm.. vetinte

Någon som du hatar? inte hatar men ogillar ;)

Vem kramade du senast? hm.. säkert tina eller någon

Vem pussade dig senast? sissypissy

Vem ringde dig senast? louise

Vem ringde du senast? tina

Vem var du hemma hos senast? mej själv, annars äre väll tina

Vem var hemma hos dig senast? tina

Har du några kärleksproblem? nej

Har du pratat med nån idag? ahdå!

Har du gråtit idag? nej

Har du skrattat idag? ohja!


Jag:

Är singel? ja

Svär ofta? svär nästan för OFTA

Sjunger i duschen? ibland ;)

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? bara för skojskull så ah :p

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske..


Har du:


piercingar? jo i öronen, vill ha i tungan, SÅ FETT SNYGGT!

syskon? En tvilling och en storasyster

jobb? går skola

för många vänner? för underbara vänner*

rymt hemifrån? nej typ inte

färgat håret? yes

bra självförtroende? verkligen inte

Sagt "jag älskar dig" till någon? ja

Varit kär? ah

Gjort något olagligt? hehe

Somnat i skolan? hhaha jo typ

Brutit ett ben? nej

Tappat bort mig i min hemstad? haha har faktiskt det.. är sämst

Sett en fallande stjärna och önskat något? nej

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja

Smugit ut utan lov? ja, eller vet inte

En hemlighet som ingen annan vet? vem har inte?

sovit en hel dag? nästan

somnat gråtande? jo

hånglat med en eller fler på samma kväll? nej

blivit generad inför folk? haha ah

Varit kär i någon utan att säga det till personen? nja typ

Ätit musslor? nej, fyfan

varit på en festival? ja

haft ett förhållande i under en månad? ah


Vad:

längtar du till mest just nu? sommaren, ungern, barcelona, fotbollen,tomorrowland.. allt med sommaren!

ska du göra i helgen? ingen aning, hittar väll på något med mina fina vänner!

har du för kläder på dig? ridkläder

gjorde du igår? skola, stan och solade med tina och sen bara tagit det lugnt.

åt du senast? pyttipanna

har du för mobil? samsung galaxy s 2, love it!

köpte du senast? en tröja tror jag?

skulle du ha gjort om du såg ett lik i skogen? svimmat



Kommentarer

puss på dig ;* jag förstår dig nog ganska bra gulle bull :D haha du behöver inte publicitera den här kommenataren! <3

Svar: puss <3
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback