Emma Olsson

TGIF

igår kom jag hem från jennifer där vid 10  och sen gjorde jag väll inget speciellt. vanlig skola idag vilken gick väldigt snabbt. hade hk sista lektion och jag och tina gjorde smoothies. vi slutade där vid 20 över 12 och då åkte jag hem med tina. gick och la mej i sängen och somnade till halv 3 då jag tog en ganska lång runda med sissy och när jag kom in ringde tina och elin på skype. tina skulle fara  till sin mamma så nu snackar jag med elin. ska fortsätta va social medans jag kollar på top model. sen vid 5 far vi till farmor och firar henne. får se om jag hinner skriva före jag far , annars så skriver jag senare, vi hörs!
.
lite bilder från i veckan , nu far jag och resten av familjen till farmor, syns sen!

Kommentarer

Du är sjukt fin Emma! <3 Ha en bra helg själv :)

Svar: du med! ah detsamma :)
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback