Emma Olsson

never say never

skola som vanligt idag, seg som alla andra tisdagar.. och såklart är skolan så jävla ego så vi fick inga semlor :( haha nemen slutade där vid 4, gick hem med tina och louise och sen drog jag och tina till stan. kom fit vid halv 5 och då gick vi och solade, blev lite brunare iallafall, och tina blev typ neger. sen drog tina hem till bergnäset så fick sitta och vänta på min buss ett tag. skulle egentligen träffa david också men hann inte så de får bli en annan dag.  men kom hem vid halv 7 och då åt jag mat + en semla. sen fastnade jag framför tvn när justin biebers film ''never say never'' just hade startat, åh jag älskar den. jag älskar justin bieber så jävla mycket, han ger mej hopp , lovelovelove ♥ (världens bästa!)
filmen slutade där vid 8 och sen dess har jag snackat skype en snabbis med andrés och nu snackar jag med tina. ska fortsätta med det medans jag också nöter justin bieber. så vi får höras imorgon, ha det bra!
.
världens bästa ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback