Emma Olsson

mango

skola som vanligt idag, hade hk sista lektionen och sen fick jag och tina skjuts hem av pappa. fixade oss snabbt och gick ut och fotade, blev inte nå många bilder eftersom det är så jävla kallt ute (kollade nyss och det är fan -32,5)
tina for hem där vid 5 och då åt jag middag och sen drog jag, jennifer och mamam och handlade, köpte mango, marabou och en efterlängtad bok (elsas mode). Sen dess har jag bara chillat, äter just nu chokladpudding medans jag snackar med andrésito på skype , blir att försöka lägga mej ganska tidigt eftersom jag har träning klockan 1 till 3 imorgon. efter det blir det in till stan en snabbis med mami för att köpa ett par byxor. efter det får jag se vad som händer, antingen blire hockey med någon eller cupen på fritidsgården, men vi hörs senare!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback