Emma Olsson

Låt hela världen se ditt vackra leende

jag och ebba vaknade där vid 11 och ett litet tag senare kom ida till oss. då låg vi nere och spelade en massa spel och snackade. sen gick vi upp till vardagsrummet och käkade godis och försökte komma på något att göra vilket tog 394ruw9uw438ru år. vid 4/5 kom fanny, viktoria och louise och gjorde oss sällskap och sen vid 5 for ebba och ida hem. då böt jag om och sen vid halv 7 var jag på träningen vilket gick asdåligt. kom hem där vid kvart över 8 och duschade och käkade och sen drog jag hit till Alva. vi har suttit och snackat om en massa och ah , blir även att jag sover här inatt. men nu ska vi kolla en massa saker, hejdå!
.
blev ganska nöjd med bilden som alva tog på mej!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback