Emma Olsson

I was born to be somebody

vanlig skola idag, hade hk sista timmen och då bakade jag och tina kladdkakemuffins med dumle i, blev fett gott. vi är bäst som alltid! sen gick jag hem vilket var väldigt skönt eftersom det bara var någon minusgrad. kom hem vid kvart i 4 och böt då om till ridkläder. 25 över 4 kom viktoria och dom och då körde vi till stallet. påväg dit hamnade vi även i en bilkö så vi var i stallet 10 minuter innan vi började men vi hann ändå. fick rida zara vilket gick rätt bra, bara att hon är lite skumpig. kom hem där vid 7 och sen dess har jag bara suttit vid datan nere i köket med min syster jennifer, snackat om lite hårfärger och sådant. nu sitter jag uppe på mitt rum och gör ingenting, ska ringa någon kulig på skype. sen blire att se bigbrother och efter det blire sängen.  imorgon blir det först skola och sen vara med josefine, så vi får höras mer imorgon , ha det bra sötisar!
(nedanför får ni några bilder från helgen som var och från i början av den här veckan!)
.
snart sportlov, fyfan vad skönt, längtar!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback