Emma Olsson

glad alla ♥-dag

åh fitt less.... inlägget jag just skrev försvann,
men iallafall, vanlig skoldag idag vilken gick segt som alla andra tisdagar, slutade där vid 4. juste jag och tina köpte även en kladdkaka på lunchen + att vi fick gelehallon(stavning?) av lärarna. slutade klockan halv 4 då jag, klara, louise och tina gick hem vilket tog ett tag eftersom jag har världens största skavsår så kunde inte ha en sko på vänstra foten. jag, tina och lousie gick hem till oss och då käkade vi lite smått och senare kom pappa hem med kinamat, mums ♥. Vid 6 gick vi hem hit till tina och skulle plugga vilket inte gick så bra i början eftersom ingen var på ''mattehumör''. så istället filmade vi in en jättefin och seriös video och dampade som vanligt. sen ät vi glass och då fick vi typ värsta rycket.. vi fick asstorlust att räkna matte så vi satt i ungefär 2 timmar och 30 min. så nu känns de iallafall lite bättre inför provet på torsdag. men nu ska jag och louise gå hem så hinner inte skriva nåmer idag så vi hörs imorgon!
Glad alla ♥-dag mina fina läsare!
.
love you ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback