Emma Olsson

fredag, kan det bli bättre?

skola som vanligt idag, vi hade volleybollturnering vilket inte gick så bra för tjejerna i våran klass, vi förlorade första matchen men det var ändå fett kul att spela, killarna förlorade kvartsfinalen tror jag. mmen iallafall, så tjocka som jag och tina var så köpte vi bj på skolan också , slutade där vid 20 i 1 då jag, tina och louise gick till elin en snabbis och sen hämtade henens pappa oss där, vi fick skjuts hem hit och satt och snackade om massa. tina for hem för ett tag sen och just nu gör jag ingenting, lyssnar på musik och sådant, från och med idag får jag inte äta onyttigt så ah vi får se hur det går, ska fan klara det nu (bj:n var ett unndantag.. ) men ah .. vi hörs väll senare!
-

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback