Emma Olsson

bubben

hann och orkade verkligen inte skriva igår men efter skolan stressade jag hem och böt om och sen for jag till stallet. red zara vilket gick ganska bra. sen stressade jag hem och duschade och sen drog hela familjen utan jennifer till amanda och firade henne. amanda, lisa, desse och fanny var även där. var där till halv 10 (vilket gjorde att jag inte hann skriva igår). somnade nångång vid 11 tror jag.
Idag var det skola, först hade vi musik, sen no och sen for vi på någon rockkonsert och kom till skolan där vid 11. köpte kyckligbaguette och munkar inför matte provet och sen hade vi provet. gick ganska bra tror jag förutom dom två sista talen. sen vid halv 4 drog jag och tina in till stan , skulle leta efter nå par jeans men orkade inte så for klockan 5 till tina på bergnäset och chillade på där som vanligt. åkte buss därifrån och hoppade av vid öhemmanet då jag gick till jennifer och är fortfarande här. vi chillar och snackar om allt möjligt. blir nog att börja gå hem snart och imorgon är det fredag, FYFAN VAD SKÖNT!
men nu ska jag vara social med jejje, skriver inge mer idag, pusshej!
.
har man roligt så har man , söta osv! :P

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback