Emma Olsson

white foxes


Fint inlägg John. Men iaf, har inte bloggat sen i Torsdags. Vet inte varför, har nog inte orkat bara. 
 
Igår slutade vi vid 1. Jag och Arvid drog hit. Chillade, myste på, kittlades, lyssnade på musik osv. Han drog vid 3 eller 4 kanske. Jag käkade och sen somnade jag och vaknade vid halv 8. Gick förbi John och sen gick vi vidare mot gården. Gjorde inget speciellt där, det vanliga typ. Alva kom även dit senare. Sen klockan 11 fick jag, Alva och John skjuts hem till mig. Vi chillade på, käkade, höll på att dö av garv, var övertrötta osvosv. John drog efter 1 nångång och jag och Alva somnade väl vid 2. 
 
Vaknade vid 10 tiden idag, somnade om och klev upp vid 11. Duschade och sånt där och sen fick vi skjuts till stan. Alva for hem och jag och Louise drog till gymnasiebyn och kollade runt lite. Vi plus Amanda blev sedan upphämtade av mamma och då for vi till dollarstore en snabbis, köpte en ny ögonskuggsborste och en jättefin ögonskugga.
Kom hem för någon timme sen. Har just fixat mig och gör absolut ingenting. Klockan 6 far jag och resten av min familj till Arvid och äter där och sen stannar vi väl där väldigt sent. Men ja det är min lördagkväll, bloggar nog om ett tag. Vi hörs

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback