Emma Olsson

whispers of tomorrow echo in my mind

 
Har inte bloggat på ett tag nu. Fick bara blogglust helt spontant.
Helgen har varit awesome, mest chillat. Igår var jag och Louise hemma själva, dunkade musik och en massa och sen vid 7 kom Elias, Mattis och John förbi och hämtade upp oss, for runt en sväng och sen lämnade dom oss på sporthallen där det var paintballturnering. Var sen med Johannes, Desse och Louise och även Arvid lite då och då. Kom hem vid 12 efter en iskall väg hem, träffade Arvid en snabbis också och snackade ut om massa. Desse sov även över här. Vaknade vid 12, och Desse drog hem senare. Fixade mig och sen kom min älskling  hit. Käkade och sen chillade vi bara på, han hjälpte mig att fixa några saker, så duktig som han är så småstädade han mitt rum också.. naaaw så söt han äääääär
Sen efter en mysig kväll tog han bussen hem vid halv 9. Jag gick till Maja, var med henne, vi gick på ica och köpte chips, tjockade och sen vid halv 11 kom jag hem. Sen dess har jag inte gjort så mycket, dunkat musik, tvättat bort sminket, läst bloggar, snackat med världens finaste och nu ska jag lägga mig så jag inte är alldeles för trött imorgon. Kommer fortsätta att blogga när jag har lust, prioriterar faktiskt skolan, min pojkvän och kompisar före bloggen nuförtiden, men ni får ha det bra. Godnatt!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback