Emma Olsson

Walls are closing in and I hit the ground

Från idag
 
Vad gjorde jag igår? Juste, jag var med Arvid efter skolan, han drog hem vid 4. Jag skulle egentligen till stallet, men hade ont i huvudet och hade en massa plugg att göra. Pluggade till sisådär 8 typ. Drog till Maja, var med henne och sen kom även Arvid dit en snabbis. For hem just efter 10.
 
Idag har det vart en vanlig seg Tisdag. Hade idrott sista lektionen. Gick till Maja, vi gick sen till mig och pluggade, tjockade även maxmat..  Sen var vi med Tina och Louise och jag och Tina tränade, fast hennes byxor sprack.. haha. Sen vid 7 drog jag och Maja förbi Moa och gick med henne och Johannes till gården. Chillade på, var med min finaste lite, spelade biljard, knäppte asfula bilder osvosv. For hem vid 9. Sen dess har jag inte gjort något speciellt, har snackat skype med min älskling och nu ska jag snacka skype medans jag pluggar, skriver senare, Puss!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback