Emma Olsson

This love is only getting stronger

Basketturnering idag på skolan
 
Igår var skolan som vanligt, slutade halv 3. Drog in till stan med Maja, kollade på en massa affärer, träffade David, var på max osv. Hann just komma hem, äta och byta om och sen for jag till stallet med Vickan. Fick rida Indi, det gick väl sådär. Kom hem vid 9, duschade och somnade sen med kläder och allt på. 
 
Vaknade idag vid 7, fixade mig och sånt dära. Sen drog jag till skolan. Hade basketturnering idag, så har mest chillat. Vi kom 2a, förlust i finalen med bara 2 poäng, lite surt. 
Slutade halv 3, drog med Arvid hem till han. Vi kollade tv, lyssnade på musik, myste på osv. Sen vid halv 8 tog jag bussen, som förövrigt glömde stanna på öhemmanet så fick hoppa av på banvägen och sedan vänta på en buss hem igen, fett less jag var. Kom iallafall hem just efter 8, åt middag och nu ska jag kolla vampire diaries, vi hörs senare, Puss!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback