Emma Olsson

This is the edge of patience

Stått i fiket hela dagen, allmänt chill

Lugn skoldag. Slutade halv 4. Gick hem, vat utelåst så fick sitta i garaget och vänta på Louise och Tina. Vi chillade på, testade locka håret till imorgon och testade våra lucialinnen. Drog till sporthallen vid 19. Träffade Ellen, Elin och Emmy. Kollade innebandymatch, Gammelstad p98 mot Gammelstad p97. Chillade på, tjockade, dog av garv osv. Sen gick jag och Ellen till gården och var där en snabbis och hann även träffa min älskling snabbt och sen till ica och sen hem. Sen dess har jag inte gjort någonting typ. Ska iallafall duscha nu så mitt hår blir någorlunda bra imorgon, ska vakna klockan halv 6, känns ju helt okej. Ska iallafall duscha och snacka med John ett tag, sen gå och lägga mig. Vi hörs

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback