Emma Olsson

people say we shouldn't be together, we're too young to know about forever

 
Vaknade vid halv 1 idag. Duschade och sånt där och sen vid 3 kom Arvid hit. Vi mös på, såg lite film, lyssnade på musik osv. Sen kom Maja hit, och arvid drog vid halv 7. Jag och Maja gjorde inget till vid halv 9 då vi gick med John till Tina och där stannade vi tills klockan 10. Blev mycket siffror nu, haha men jag är inte på blogghumör så skriver bara något slarvigt.
 
Hoppas veckan som kommer går snabbt, så vi äntligen får jullov! Älsklingen far även på torsdag till hans pappa, kommer sakna honom. Imorgon blir det iallafall stan med Maja för att köpa julklappar och senare på kvällen ska jag till stallet, känns som evigheter sen jag var dära. Men nu ska jag läsa lite bloggar och sådant, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback