Emma Olsson

Lucia

 
Blev väckt utav Tina, vaknade inte så tidigt som jag hade tänkt men vi hann trots allt fixa oss ändå.
Fick skjuts till skolan innan halv 8. Fixade oss där, böt om osv och sen halv 9 hade vi luciatåg för mellanstadiet och sen halv 10 hade vi luciatåg för högstadiet. Det gick väl bra, förutom att man tappade bort texterna ibland. 
Fick sedan fika och sen fortsatte dagen som vanligt. Slutade halv 2 och då drog jag hem med Tina och Louise. 
Arvid kom efter ett tag och då bakade vi pepparkakor, Louise råkade även bränna några så duktig som hon är. Sen åt även Arvid här och sen mös vi bara på och Viktoria kom även där vid 5. Arvid drog just innan 6 och då gjorde jag, Viktoria och Louise inget speciellt, garvade mest. Sen somnade även jag och Louise i Louises säng så Viktoria ritade en kuk i pannan på oss, haha orka. Sen drog hon hem medans vi sov. Vaknade för mer än en timme sen, skulle egentligen på gården men sov bort tiden istället. Nu ska jag ringa min älskling och kolla vad han gör, vi hörs!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback