Emma Olsson

Locked out of heaven

någon vecka sedan

Har inte bloggat sen i tisdags. 
 
Igår slutade jag klockan 2. Träffade Arvid en snabbis också innan jag tog bussen in till stan där jag sedan mötte Viktoria. Vi gick och kollade på en massa men köpte ändå inget. Drog hem vid 6. Åt middag och sen drog jag till gården och var med Johannes, Emilia, Desse, Arvid mm.
Drog klockan 9 då dom stängde, pussade lite på Arvid eftersom jag inte kommer kunna träffa han fram till nyår.. och gick sedan hem, snacka om kallt alltså. Nötte lite VD när jag kom hem, och somnade sen.
 
Idag har vi gjort som alla andra dagar, sett film. Det är det ända vi gör, så jävla meningslöst, men ändå rätt nice. Slutade klockan 1. For hem med Tina och Louise till oss. Vi dansade, sjöng, spelade in en massa fula videos osv. Tina drog vid 6. Jag duschade och sen fick jag skjuts till gården. Var med Maja, Desse och Johannes. Vi spelade biljard, kollade tv, spelade basket, det vanliga typ. Kom hem strax innan 10.
Sen har jag, Louise, mamma och pappa kört så ska det låta, eller ja vi frågade en massa frågor rättare sagt, rätt kul när man får lära sig nya roliga saker. La mig iallafall just i sängen, ska ringa älsklingen min som jag saknar alldeles för mycket redan , och sen kolla VD, vi hörs!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback