Emma Olsson

Cause this love is only getting stronger

Du är alldeles för bra

Har inte bloggat sen i söndags. Har inte orkat eller haft tid. 
Har inte hänt något speciellt förutom att vi hade NOprov igår. Det gick väl sådär.
Gick hem med Tina och Louise i minus 20, höll på att dö lite halvt. Hemma hos oss gjorde vi knäck och sen innan 5 drog Tina hem och då kom våra kusiner förbi snabbt. Sen käkade vi och jag, Louise och pappa drog till Lena och Amandas nya lägenhet. Känns lite tomt nu eftersom dom har bott hos oss sen sommarlovet slutade, kommer sakna deeeeeet!
Var där tills klockan 7. For hem och satt vid datorn eller någonting och sen klockan 8 somnade jag med kläder och smink på, nice. Sen kom Louise och väckte mig vid halv 1, så tvättade bort mitt smink och allt och gick och la mig igen, typ det skönaste jag gjort. 
Skulle vakna tidigt idag så jag skulle ha tid att duscha osv men det gick ju inget vidare, fast hann ändå duscha. Har iallafall just nu svenska, den slutar väl närsomhelst. Men vi hörs senare, ska plugga, hejdå!
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback