Emma Olsson

Allting går upp för mig när solen går ner

suddig

Igår var jag med Tina, Viktoria, Louise, Fanny och John. 
Viktoria drog först och då satte vi på en skräckfilm. Tina drog efter ett tag och sen vid 1 nångång drog resten.
Var en chillkväll med mina fina vänner.
 
Idag vaknade jag vid 11. Duschade och la mig sen i sängen. Gjorde iprincip ingenting till klockan 6 då jag och Louise gick till statoil. Har bara vart jag och Louise hemma idag eftersom mammma är i piteå och pappa var ute, fast han kom nyss hem. Vid 8 nångång gick jag till Maja med John. Vi 3 och Hanna gick till gården, träffade Arvid där och bara chillade på. Drog hem vid 11, till mig med John, Hanna och Maja. Vi snackade, såg en del av en film och sen halv 1 drog Maja och Hanna och jag och John gjorde inte så speciellt mycket, jag dog lite halvt eftersom jag hade så jävla ont i huvudet, fast nu har det blivit bättre. Han drog just efter 1 och sen dess har jag snackat med min älskling, tvättat bort sminket och sånt där och nu snackar jag skype med John, ska typ försöka sova snart.
Imorgon blir det att vara med Arvid, längtar redan, han är bara såååå bäst!
Men skriver imorgon, ha det bra!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback