Emma Olsson

vinst med 4-0

Har inte hunnit eller orkat blogga nå idag eftersom jag försöker att inte sitta på andra sidor på lektionerna. 
Vanlig skoldag idag iaf, slutade vid halv 4 och då drog jag och Louise hem. Vi chillade och sen for jag, Louise och pappa och köpte hem mat, blev vårrullar.. så himla gott! Sen böt vi om och får till ip. Spelade match mot Lira i spöregnet och vi vann med 4-0, BRA SPELAT TJEJER, NI ÄR BÄST!
Kom iaf nyss hem och nu ska jag gå och duscha och sen får jag se vad jag gör. 
För er som försöker ringa eller smsa så har jag ingen mobil, får tillbaka min mobil om en vecka mest troligt, både min, pappas och louises mobil har vi skickat in på lagning, så får se när vi får tillbaka dom. Men nu ska jag dra, ni får ha det bra!
puss
.
ni är jävligt bra ni

Kommentarer

Jätte
Bra jobbat tjejerna

Svar: tackaaaaar mami
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback