Emma Olsson

superwomen

somnade ganska sent igår. 
Har just haft idrott, vi skulle springa typ 60 meter och 200 meter. Nu har vi rast i typ 20 min och sen har vi bara engelska och hk kvar, sen efter skolan blir det hem snabbt och sen drar jag, Tina och Louise till stan. Hinner säkert blogga innan så vi hörs då, puss!

Det blev nå fel med datan så hann aldrig publicera det där ovanför, men jag skrev det vid 9 tiden kanske. 
Slutade iallafall vid halv 1. Cyklade hem och sen dess har jag bara fixat mig, Tina kom nyss hit och nu ska jag, hon och Louise till stan och kolla runt lite, äta på waldorf, gå på bio och lite annat, kommer bli asnice, så jävla skönt med helg!
Min mobil kommer mest troligt imorgon om jag har tuuuuuur, saknar den juuu..
Men vi hörs, Puss!
.


nu drar viiii
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback