Emma Olsson

no action without protection

har inte hunnit blogga pga av lk och luleåspelen men i torsdags sov jag ju hos alva, vaknade klockan 7 dagen efter och käkade frukost osv, sen gick jag in till stan och åkte med 08.30 bussen hem, böt om till matchkläder och sen vid 10 for jag till sunderbyn och spelade match mot rutvik och vi vann med 2-1, sen for vi hem en snabbis, käkade lunch och for sen vid 1 till ip och spelade match mot assi och vi vann med 2-0, första gången på länge som vi vunnit mot dom! Sen for jag hem, chillade lite, såg gossipgirl med louise, och sne vid 8 for vi till sundis och spelade match mot lira och de blev oavgjort 0-0, sen for jag hem och jag och louise såg ltie gossip girl och sen vid 2/3 somnade jag.
Vaknade idag vid halv 1, böt om och sånt där och sen gick jag och Louise till statoil och mötte johannes, han köpte en biljett av oss och sen kom pappa och hämtade upp oss och vi drog till matchen som började vid 2. Vi mötte sunderbyn och vi vann med 2-0. Sen skyndade jag, Louise och Vitkoria hem, vi hämtade id-kort och pengar och drog in till stan, gick och löste ut våra lkband och sen drog vi på max och käkade, som for hem vid 4 och då gick jag och mötte Alva och fick mina saker osm jag glömde hos henne och sen tog jag bussen hem. Sen dess har jag målat mina naglar och snackat med några, ska snart börja fara till sunderbyn där vi spelar match mot lsk klockan 8 så vi får se hur det går, kanske itne hinner blogga efter den eftersom jag ska fixa mej assnabbt och sen dra in på lk så vi får se, jävlar vad längt inlägg det här blev, ni som orkade läsa hela är guldvärda, men vi hörs senare eller imorgon!
Puss
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback