Emma Olsson

Luleå kalaset

Minns typ inte vad jag gjorde igår, Jennifer sov iaf hos mig inatt och vi vaknade vid 12 tiden. Startade en film och sen mitt i allt så drog vi och mötte Ahmed, så gick vi till mej och såg klart filmen och sen chillade vi typ, dom drog hem vid 3/4 och då fixade jag mej osv och sen drog jag till Jennifer där dom var och vi tog bussen till stan. Gick med dom ett tag och sen kom Alva så gick med henne hela kvällen, åkte en massa typ och käkade en massa också, känner mej helt tjock osv.. Träffade även Robin en snabbis och sen drog vi till max med Alexander och chillade där och sen till lk igen och kom typ nyligen hit till Alva, måste ju sova tidigt eftersom jag har match klockan 11 imorgon, de vill säga att vi har samlig typ 10... åh less luleåspelen förstör hela jävla lk, vi har världens dåligaste macth tider, jag som ville gå på lördag men nae då ska vi ha match både klockan 2 och 9 på kvällen, FAN VAD LESSSSSSSS, ÅÅÅÅH
ska ändå dra på lördag efter men jaja skitsamma, men nu ska jag göra nå med Alva, vi hörs sen!
Puss
.
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback