Emma Olsson

It's all because of you

har inte bloggat på ett tag. Sov ju somsagt hos Alva i torsdags, vi vaknade vid 11 kanske, drog ut med hundarna och for och handlade och sen satt vi bara och chillade tills min buss vid 5 gick. Då for jag hem, böt om osv och sen for jag till ip och spelade match mot Pajala. Vi vann med 3-0. Sen for jag, Ahmed, Jennifer och Louise hem till oss och chillade och vid 11 drog Louise och Jennifer ut så då satt jag och Ahmed och spelade tvspel, snackade om alltmöjligt osv, sen vid halv 1 kom Louise och Jennifer hit igen och då drog Jennifer och Ahmed hem. Minns inte när jag somnade men vid 3 nångång tror jag. Vaknade för kanske en timme sen, är svintrött. Åt nyss frukost och ska snart duscha och fixa mig för ikväll blir det musikens makt med några fina, men skriver säkert senare!
Puss
.
typ en hundradel av alla mina cambilder.. haha några är ju bara för söööööta
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback