Emma Olsson

I can't explain

Orkade inte blogga nå igår typ, bara lite. Men iaf, for till träningen med Klara och Louise vid halv 2, vi tränade och snackade lite om barcelona tills vid 3 tiden och då drog vi hem. Jag och Louise duschade osv och sen kom Jennfier och Daniel och då käkade vi, sen efter ett tag kom Agnes hit så vi satt och chillade, kollade på kläder iv rensat bort osv, sen vid 12 for dom hem och då snackade jag skype med Robin ett bra tag och sen just innan 3 gick jag ner och la mig!
Vaknade idag klockan 11 men var så förbannaat trött så låg i sängen till vid 12, gick upp och åt frukost och sånt där och sen har jag bara chillat, suttit vid datan, har just fixat mej och ska dra ner till stranden med Louise och sola, så de blir naaaajs, ska försöka bli neger nu dom sista dagarna om det är sol förstås. Men ah vi hörs säkert senare!
Puss
.
jag vill också va sådär smal och fin..
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback