Emma Olsson

brist på liv

Under 2012?
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - faktiskt inte :(
Har du sovit under bar himmel? - nej
Har du varit på Gröna Lund? - nej
Har du varit på Liseberg? - ne
Har du varit på Kneipbyn? -  nej
Har du varit utomlands? -  ja
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - ja


Under 2012...
Har en vän dött? - nja..
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - vetinte

Under 2012 har du?
Har du pussat någon? - ja
Har du varit kär i någon? - ja det har jag...
Har du sovit med någon av motsatt kön? - vetinte

När har du som mest...
Gråtit under 2012? - ojaah
Skrattat under 2012? - för mycket

Denna månad..
Har du varit kär? - ah det har jag
Har du kysst någon? - minns ärligt inte
Har du pussat någon? - samma här
Har du kramat någon? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du gråtit? - ja
Har du varit glad? - ja
Har du varit ledsen? - ja

När?
Grät du senast? - när jag snackade i telefonen för nåndag seeeen
Skrattade du senast? - idag
Kallade du någon för fitta senast? - vetinte
Duschade du senast? - idag
Lyssnade du på musik senast? - idag
Hade du kul senast? - idag

Vem?
Kysste du senast ? - arvid
Kramade du senast? - jennifer tror jag
Pratade du i telefon med senast? - jennifer
Fick du sms av senast? - arvid
Hade du tråkigt senast? - vetinte, nångång i dag säkert
 
När hade du sex senast? - nyss
Hur gammal är du? - 15 år 
När fyller du år? - idag, 14 augusti
Tycker du om någon just nu? - yes I dooo
Jag samlar på? - minnen, bilder osv
Gröna eller röda äpplen? - röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - mina närmaste
Vilken tid gick du upp idag? - 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - louise sover i samma rum så
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - hej eller hallå
Vad ska du göra ikväll? - kvällen har redan varit, ska snart lägga mig
Vad ska du göra imorgon? - vakna, kanske stranden, träning och mest troligt vara med Arvid  
Vart vill du bo när du blir stor? - ingen jävla aning, vill inte bli stor
Vad vill du bli när du blir stor? - samma här
Är det okej att gråta? - ja
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar fast ändå vinter
Skulle du göra om du vann en miljon? - Spara, shoppat, rest osvosv
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej
Har du piercing? - öronen bara
Vill du gifta dig? - vetinte
Vill du ha barn? - inte än iaf
Solar du ofta? - nej 
Är du bra på att laga mat? - jag och tina är ju bäst i kökeeet
Gillar du att dansa? - såklart
Hur vig är du? - inte vig alls
Vilken är din favoritglass? - b&j 
Tror du på ett liv efter döden? - vet inteeee
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvääääll
Vilken ögonfärg har du? - grön/blå
Vilka hårfärger har du haft? - blont, blont med slingor, brunt, blont med rosa dipdye, min vanliga färg osv
Är du beroende av något? - nej tpy inte, var beroende av att klippa mina naglar förut
Senaste låten du hörde? - just tonight-the pretty reckless
Brukar du bädda sängen? - nä, bara om någon ska komma till mig och titta i mitt rum
Har du kysst någon under den senaste veckan? - nej

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback