Emma Olsson

as long as you love me

hade match igår klockan 8 somsagt, vi vann med 1-0. vid 9 kom vi hem och då duschade jag, bytte om, sminkade mej osv och sen drog jag, Louise, Viktoria och Jennifer till lk. Vi gick typ mest runt och träffade en massa, sparade sjukt mkt pengar eftersom jag inte åkte något!
Sen vid 1 kom mamma och hämtade oss, och sen resten av kvällen var jag helt sad, pågrundav en sak som hände före vi for hem.. lite smått less, fattar inte hur man kan göra så?! så jag snackade med Robin jävligt länge, tack för att du finns!
ajja, har vaknat nyligen, ska just sminka mej och sen halv 12 drar jag på fotografering med laget och sen vid 2 har vi match, vi kom 1a i våran grupp så jag tror det blir att vi möter rutvik, ska försöka göra mitt bästa och tänka på annat, vi får se hur det går!
Hade
.
och ja jag stod jävligt fint, pusshej

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback