Emma Olsson

sånt här tråkigt

Du heter: Emma Olsson
Smeknamn: Emma? nemen har inget smeknamn tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till? hm.. kommer inte på någon nu
Beroende av: Säkert en massa
Vad tror folk om dig? Har faktiskt ingen aning, dom tror säkert att jag är jättetyst eftersom jag oftast är asblyg i början, men sen när jag väl känner dom så tror dom att jag är helt crazy.
Stämmer det? Ah, jag är jävulskt blyg i början men sen kan jag verkligen dampa som fan..
Vad får du oftast komplimanger för? Ingen aning
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv i alla lägen och har en sjukhumor (som jag), man ska kunna ta skämt på ett bra sätt och inte bli så lätt sur över små saker, finns så mycket mer asså..
Brukar du skratta för dig själv? händer ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Kan kan jag ;)<3''
Var bor du?Luleå
Trivs du där? jah, fast ibland inte
Har du haft sex idag: Närå
Hur svarar du i mobilen: Hej eller hallå?
Vem ringde du senast?: Viktoria
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ''Vi kommer snart, mamma var bara lite seg''
Antal timmar sömn inatt: 7? minns inte
Sov du ensam: Sov hos Tina så nej
Brukar du komma i tid: Ah
Hur känner du dig nu: Helt okej
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vit typ
Vad tycker du om fötter: Har typ fobi för fötter, tycker det är allmänt äckligt
Vad saknar du: umeåfotbollsfestival, sommaren osv..
Hade du en bra kväll igår: Helt normal
Favorit dryck på morgonen:Oboy/Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:12-2
Är du blyg?: I början ja
Sysslar du med någon idrott: Ja, fotboll och ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, man kanske kan tycka den ser bra ut osv men jag tror inte direkt att man kan bli KÄR första gången
Har du spytt offentligt: Nej, spyr typ aldrig vilket är bra
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt som jag inte kan göra som tjej!
Är du nöjd med ditt liv: Jag har perioder, ibland ''älskar'' jag mitt liv och allt är helt bra och ibland får jag mina deppperioder då allting känns skit.
Är du bortskämd: Nej det är jag inte, men det är ju klart att jag får saker av mina föräldrar, men är inte direkt bortskämd
Vad gör du i morgon: Går skola och sen antingen stan eller vara med någon
Vad är det värsta du vet?: Stör mej på små jävla ''fjortisar'' som alltid ska slå en när dom är sur på en, så jävla onödigt.. sen hatar jag dryga och störiga människor, sånna som alltid ska göra det motsatta, Hatar skolan, den kan ta sig i röven.. finns säkert så mycket mer jag inte gillar
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, och jag hade inte klarat mig utan mina underbara vänner, dom betyder seriöst allt.. av alla mina fina vänner har jag 5 st som jag verkligen kan berätta allt till, är så glad över att ha sånna fina vänner som jag har, loveyou!
Vad är det finaste du fått?: Min hund, min katt osv..
En speciell dag du minns: Lk förra året, minnen asså ..
Du samlar på: Minnen, ben&jerrys (vilket bara är för skojskull)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om jag mår dåligt, är ledsen eller arg så har jag alltid en som verkligen kan få mig på bra humör!
När grät du senast: När jag såg ''Jag saknar dig'' med alva, frans och marcus
Vad skulle du göra om du vann en miljon: kläderkläderkläder, resor, och allt jag velat ha typ!
Vill du gifta dig: Har ingen aning, får se sen ju
Vill du ha barn: Jadå, barn är ju så söta!
Är du musikalisk?: Nja, visst kan jag några accord och sånt men jag är inte direkt bra, men önskar jag var bra på att sjunga!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, så jävulskt gott
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jadå..
Biter du på naglarna: Nej det gör jag inte men däremot klipper/river jag bort dom.. fett irriterande

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback