Emma Olsson

The naked mile

Kom hit till Tina just innan 7. Då gick jag, Tina och Klara till storheden och köpte godis, eller ah dom köpte godis och jag köpte mango och nå bär typ, fett gott! Vi gick sen till max och satt där och chillade och sen kom vi inte ut för dörrarna var låste så vi fick lite småpanik men vi kom ut tillslut. Då gick vi hem och vi såg på american pie the naked mile och sen vid halv 11 for Klara hem och nu ska jag och Tina sätta på en annan film, blir även att jag sover här inatt, så vi hörs senare!
.
det går inte att beskriva med ord, vi kan verkligen snacka om allt och jag är så glad över att jag har dej här, av alla 6,6 miljarder människor fick jag träffa just dej, älskar dej bästavän!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback