Emma Olsson

Once upon a time

Hann och orkade verkligen inte skriva igår, men efter den tidiga matchen var vi ju i final, finalen spelades klockan kvart över 2 och den förlorade vi med 1-0. Så vi kom alltså tvåa, jag tyckte verkligen att vi spelade asbra i cupen och allt så det kändes bra, ett silver är ju inte helt fel! men efter matchen chillade jag väl tror jag.. jag minns ärligt talat inte vad jag gjorde igår seriöst.. men idag var det iaf vanlig måndag, cyklade även till skolan idag, fyfan vad skönt det är att slippa gå! Efter skolan for jag och handlade med pappa , vi köpte cykellås och en massa mat osv. Sen åt vi middag och sen vid kvart över 6 for jag på våran först träning ute, det var askul.. kom hem därifrån vid 8 nångång, sen dess har jag kollat hannaw och jockibois ''program'' och suttit vid datan, nu ska jag snart duscha ochs en blir det big brother, så vi hörs imorgon, puss!
.
love you

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback