Emma Olsson

less allt osv

Har inte orkat blgog nå idag eller igår men iaf..
Drog igår vid 9 till Ellen, först chillade vi osv och sen såg vi film med hennes storasyster och somnade nångång vid 1/2 kanske. Vi vaknade vid 11 kanske och då åt vi frukost oh fixade oss osv. Sen vid 1 cyklade jag, ellen och evelina till storheden eftersom det var så bra väder. Vi köpte glass och sen for vi runt på storheden osv, satt och solade typ osv. Vid 4/5 for vi hem och då drog jag och Ellen till mig och jag åt och sen vid 7 tog vi bussen till notviken där vi först var med frans och sen kom wille och sebbe och då chillade vi och sen drog vi till stranden där vi träffade andrés och sen gjorde vi typ inget speciellt, kom hem för kanske en timme sen och nu sitter jag hemma själv med louise, vi ska dra ut med sissy nu och sen vetjag itne när jag ska lägga mej men kommer troligtvis inte skriva nåmer idag, imorgon blir det match och sen ska jag vara med ellen, vi kanske är med frans och någon mer får se.. men hörs!
.

random

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback