Emma Olsson

It's raining outside

Vanlig torsdag, slutade vid kvart över 2 då jag cyklade hem med Tina. När jag kom hem chillade jag bara på och sen vid halv 6 for vi till ip och sen for vi i grupper och delade ut en massa flygblad, jag, Tina och Louise delade ut vid skolan och det, det tog ungeför en och en halvtimme eller något sånt. Sen efter det hade vi träning till 8 eller nå sånt.. snacka om att jag frös, vart ute i regnet i nästan 3 timmar.. men det var ändå fettkul. Kom hem från träningen vid kvart över 8 och sen dess har jag inte gjort något, har just ätit fruktsallad och väntat på att louise ska vara klar i duschen, så ska duscha nu, vi hörs imorgon!
.
han ska till sverige år 2013, kan inte fatta de!!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback