Emma Olsson

inget speciellt

Har inte orkar skriva något idag, eller har inet haft något att skriva om ens.
Vet inte när jag vaknade men har bara legat och kollat tv och suttit vid datan idag, även ätit en asgod middag och Tina kom hit en sväng innan hon skulle på bio. Har även snackat skype med Tina och David och bara chillat på. Nu har jag just tvättat bort sminket och ska snart lägga mej eftersom jag inte har nå att göra, är ju fortf sjuk så imorgon blir det att stanna hemma när mamma och pappa far till kåbdalis, fuskigt.. nemen det känns bra för annars om jag skulle följa så hade jag säkert blivit mer sjuk, vilket jag inte vill. Får se om jag kanske ändå är med Tina imorgon, men vi hörs!
Glad Påsk på er alla!
.
så jävla snygg, love!♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback