Emma Olsson

If we could only have this life for one more day, if we could only turn back time

Har inte hunnit skriva någonting idag..
Det började med vanlig fredag där vi fick varsin pizza som lunch för att vi är bäst, haha och sen slutade vi även tidigare för att vi skulle hinna till våran match. Vid halv 1 kom jag hem och då bytte jag om inför matchen, for till arcus klockan 1 då vi hade uppvärmning och sånt, sen klockan 2 spelade vi mot lira 98 och vann med 3-0, for hem efter det och åt och sen kvart över 5 var det samling på hertsön där vi mötte bodö (ett norskt lag), dom vann med 1-0 och dom förtjänade faktiskt att vinna, dom var asduktiga. Kom hem för kanske en halvtimme sen eller något och nu ska jag bara chilla tills klockan 9 då vi har samling i arcus, vi ska möta trångfors tror jag. (För er som inte vet så spelar vi i Internetbaycup) Matchen slutar väl där vid 11 nångång och då vet jag inte vad jag ska göra, men vi hörs säkert senare då ni även får bilder från dagen, ha det bra!
.
har bildbrist..
missyou♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback