Emma Olsson

hey, i like you, i love you, take my number, take my cellphone

Bara jag och Alva som fattar min rubrik, HAHA
Efter jag och Alva hade ätit frukost drog vi hit och fixade oss och allt sånt där, sen tog vi 14.29 bussen till notviken och var med frans och marcus, vi såg ''jag saknar dig'' osv, sen vid halv 6 for vi till max och käkade och sen 20 över 6 såg vi på american pie, sen var väll sådär, dom andra filmerna är bättre! men ialf, den slutade vid halv 9 typ eller nå och då gick vi till kh en snabbis och sen till rondellen och chillade där och sen drog dom typ och då blev vi helt less sså vi drog till max och sen tog vi 21.25 bussen hem och nu ligger vi i min säng vid varsin dator, blir att alva sover här inatt så nivet, men nu ska vi snacka skype!
.
haha töntar

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback