Emma Olsson

bra början på lovet asså, sjuk..

Efter skolan igår stressade jag hem och for till stallet, red Indi vilket gick sådär. Var helt yr och mådde illa vilket jag har gjort sen igår och gör fortfarande. Efter ridningen tog jag ett varmt bad och sen somnade jag med världens hosta och ont i halsen, så därför blev det ingen skola idag, vaknade idag av att jag inte kunde andas eller prata. Jag hade hög feber så tog nå tabletter och la mej i sängen och somnade. Minns inte när jag vaknade men sent vare nog, och sen dess har jag bara vart hemma och legat i soffan och sängen och kollat på topmodel sverige och sett en massa tv. Blir nog att sitta hemma några dagar tills jag blir frisk. Fan det här blev ju typ en bok, men nu ska jag sätta på elsas värld, vi hörs!
.

Kommentarer

Fin blogg, hur mår du idag?

Hoppas din dag blir nice. kram :)

Svar: tack, mår bra! kram på dej :)
emmamargaretaolsson.blogg.se

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 300 medlemmar men ju fler vi är ju roligare blir det eller hur?

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback