Emma Olsson

red riding hood

kom ju till tina vid 4 igår, var med hon,klara,louise och angelica, först åt vi tacos och sen for vi till hemmakväll och hyrde filmer, och  sen såg vi på en asäcklig ''skräck'' film... den var den äckligaste jag någonsin sett, sen såg vi en annan som hette easy A den var tp bra, men ah sen gjorde vi en massa, kmr inte ihåg när vi somnade men vi vaknade vid 10, elr louise, angelica och klara for hem , louise for och jobbade på max, så jag och tina låg kvar och halvsov, sen vid 1 så åt vi tp frukost, efter det for vi till arcusloppisen, och sen hem till tina, jag färgade hennes hår svart och sen for jag hem och åt, och sen tillbaka hit, vi har sett på red riding hood, den är asbra! nu sitter vi i deras vardagsrum , ska hem där vid 11, men ah skriver säkert när jag kmr hem , vi hörs ♥
.

sötis!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback