Emma Olsson

äntligen klar

igår efter jag hade sett waterworld så satt jag vid datan ett tag och sen fixade mej och la mej nångång vid 11-12, jobbade faktiskt inge m so:n igår.. heheh orkade verkligen inte,
idag vaknade jag vid 7 kanske då fixade jag mej och sånt, orkar inte skriva om skolan. slutade vid 3-4 , och sen dess har jag pluggat so , är äntligen klar nu , så skönt :) sen kom även pappa hem med en hamburgare nyss, juste har ätit middag också men det var inget intressant. just nu sitter jag och kollar på värsta pojkväns akademin, det är så bra och spännande, sen efter det blire att göra mej färdig för att sova. så kommer inte skriva nåmer ikvl eftersom internet stäängs av snart, men vi får höras!
.
MÅSTE ÄVEN SÄGA GRATTIS TILL SÖTASTE VIKTORIA, GRATTIS FJORTIS !
.
jävligt gammal bild, men älskar dej !
även fast vi inte är med varann lika ofta som förut ! ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback